perjantai 16. huhtikuuta 2010

Helsingin pentunäyttely 28.3.2010

Nyt on sekin koettu eli duffyn viimeinen pentunäyttely :D Sijoituksin PEK 2 ja KP tuomarina oli eeva resko joka antoi meille todella mukava arvostelun :) tässä on arvostelu (: Hyvän tyyppinen,hyvät mittasuhteet omaava narttu.hyväpää ja ilme.hyvin kulmautunut edestä ja takaa. vankka tiivis runko. Hyvä selkä linja. liikkui ja esiintyi hyvin :)

Anteeksi päivitys tauko mutta on ollu kaikkea muuta...

sitten vielä huhtikuussa ollaan oltu kahdessa mätsärissä eli siis 10.4.2010. oli mätsäri littoisissä oltiin duffyn kanssa vielä pennuissa parikilpailussa saatiin sininen nauha mutta neiti esiintyi kyllä niin hienosti. sinisten kehässä saatiin sijoitus SIN 3 olen kyllä tyytyväinen tuomaria ei enää kammottu vaan heilutettiin häntää ja koitettiin päästä katsomaan.

ja sunnuntaina 11.4.2010 oli mesmäellä mätsäri joka oli villakoira kerhon järjestämä (: mukaan tulivat Duffy , britney , baila ja sussu. Olin britneyllä Junnuissa saatiin tulokseksi JH 6 (: tyytyväinen olen neiti ei oikeen malttanut ravata eikä seistä. no vika oli kyllä esittäjässä sen tiedän ! :D olin myös pennuissa duffyn kanssa tälläkertaa parikilpailussa saatiin punainen nauha ja tyhmä kehässä saatiin sijoitukseksi PUN 4 olin niin tytyväinen että tyttö jaksoi junnut sussun kanssa ja vielä pennut minun kanssa niin hienosti. sussu oli bailan kanssa  isoissa hienoin sijoituksin PUN 3 onnea ja tildelle vielä suuret onnittelut JH 4 sijasta Ja PUN 4 sijasta ONNEA molemmille paljon ! Sitten oli vielä viilein villis kilpailu jossa piti esittää hienoin temppu en oikein tiennyt mitä britney osaa niin sitten keulittiin oikein taidokkaasti hienoa britney ! oli kyllä kiva viikonloppu sussun kanssa (:

Kuvat on ottanut © Essi (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti